FORGOT YOUR DETAILS?

AYGO – Go Fun Your Selfie

  • Activatiecampagne? DealerTeam maakt er werk van!

    Toyota Motor Europe (TME) introduceerde in 2014 de nieuwe AYGO met als thema ‘Go Fun Yourself’. Louwman Dealerbedrijven (met destijds 30 vestigingen) vroeg DealerTeam om binnen dit thema een lokale activatie uit te werken die zowel bestaande als potentiële klanten moest activeren.
  • Campagne ‘Go Fun Your Selfie’

    DealerTeam bedacht een winactie waarbij men zichzelf zo leuk mogelijk moest fotograferen in de nieuwe AYGO. Met de campagneregel ‘Go Fun Your Selfie’ bleef DealerTeam daarbij heel dicht bij het bestaande thema. De selfie met de meeste likes won 1 jaar gratis rijden in de nieuwe AYGO.
  • Uitrol ‘Go Fun Your Selfie’ campagne

    Om de doelgroep zo gericht mogelijk te benaderen, zetten we zowel offline als online middelen in. Bestaande Toyota klanten vonden een ‘Go Fun Yourselfie’ uitnodiging in de brievenbus die was voorzien van een stans in brilvorm. Daarnaast ontvingen zowel klanten als vreemdmerk rijders een (herinnerings)uitnodiging per e-mail. Verder ontwikkelden we advertenties en flyers, een gerichte Facebook campagne, op maat gemaakte social posts en opvallend showroommateriaal.


    DealerTeam

    GRUYTERFABRIEK
    INGANG F

    Veemarktkade 8
    5222 AE 's-Hertogenbosch
    T +31 (0)73 691 9999

    info@DealerTeam.nl
    www.DealerTeam.nl

    TOP