Intro event new Corolla
Introductiecampagne? Zo doen we dat!
Begin 2019 verscheen het nieuwe model van de meest verkochte auto ter wereld: de Toyota Corolla. Toyota’s ABTL-bureau ontwikkelde de thematiek en key visual voor de introductie. DealerTeam was verantwoordelijk voor de doorvertaling naar de landelijke middelen, maar ook voor de kick-off en activatie bij/van de dealer en het Dealer Preview Event.Campagne kick-off en activatie van de dealer
Is het nodig om Toyota dealers te enthousiasmeren over de komst van de nieuwe Corolla? Nee. Maar het is wel sympathiek om het thuisfront voor te bereiden op het feit dat hun partner weinig thuis zal zijn met de te verwachten drukte. DealerTeam ontwikkelde een set ludieke Excuses-ansichtkaarten die dealers tijdens de campagne naar familie en vrienden konden sturen.Corolla Dealer Preview Event
Bij de komst van een nieuw model hoort natuurlijk een exclusief preview moment bij de lokale dealer. We werkten voor de Corolla-introductie dan ook een doordachte communicatieflow uit. Van de eerste uitnodiging tot de showroomaankleding en de complete invulling van het event. Dit maakte het voor dealers heel laagdrempelig om een eigen Preview Event te organiseren.Sfeerimpressie, feiten & cijfers
Meer weten over de resultaten van het Corolla Intro Event? Bekijk dan de korte sfeerimpressie.